Talk the Talk: Succesvolle communicatie binnen het accountantskantoor

WEBINAR
WEBINAR (ANT)
24/02/25 Van 19:00 tot 22:00 Aantal vormingsuren: 3 Spreker: Sabine VAN MEENEN

Deelnameprijs en inschrijven

Prijs leden: 0 €
Prijs niet leden: 130 €
Prijs stagiair lid: 40 €

Voor meer informatie

Kristel (kristel@kvabb.org)
De inschrijvingen zijn afgesloten. U kan niet meer online inschrijven;

Beschrijving


Doelgroep:
ITAA-Stagiairs, Kandidaat ITAA-Stagiairs, Accountants, Medewerkers accountantskantoren, Bedrijfsrevisoren, (fiscaal) Advocaten en andere Cijferberoepers

Inhoud:
In de snel veranderende wereld van accountancy is communicatie & verbinding met mensen de sleutel tot succes – niet alleen naar onze klanten, maar ook binnen het team.

We nodigen u van harte uit voor onze inspirerende webinar "Talk the Talk: Succesvol communiceren binnen het accountantskantoor", waarin we de do’s en don’ts bespreken voor heldere, effectieve communicatie binnen het kantoor.

Tijdens deze interactieve webinar bespreken we de belangrijkste elementen van sterke communicatie binnen het kantoor. We gaan in op:
- Heldere interne communicatie: hoe kunnen medewerkers en accountants beter en efficiënter samenwerken en elkaar goed begrijpen?
- Geheimen in de dynamiek van een sterk kantoor
- Verdieping van communicatietechnieken
- Efficiëntere meetings zonder tijdverlies
- Do’s en don’ts van communicatie: praktische voorbeelden en valkuilen die u helpen om de meest voorkomende fouten te vermijden.

Deze webinar biedt concrete handvatten om uw communicatievaardigheden te versterken en een open, duidelijk en klantgericht communicatieklimaat binnen uw kantoor te creëren.

Een aanrader voor iedereen die de samenwerking binnen zijn team wil verbeteren en klanten met vertrouwen wil informeren.

Resultaat na de training:
- Betere samenwerking met je team en relaties
- Hogere efficiëntie in kantoor
- Meer begrip en verbinding op kantoor waardoor werkgeluk verbetert

Schrijf u snel in en praat mee over hoe we onze communicatie naar een hoger niveau tillen!

Programma:
18.30u. Onthaal
19.00u. Start webinar
20.30u. Pauze
22.00u. Einde webinar

Kostprijs:
KVABB-Leden: GRATIS
KVABB-Stagiair-Leden: 40.00 €
Niet-KVABB-Leden: 130.00 €

KMO-Portefeuille-Subsidies
KVABB is erkend dienstverlener bij de KMO-portefeuille. (DV.O216803)
U kan dit project voor 30% financieren met de KMO-portefeuille - De KMO-portefeuille dient aangevraagd te worden ten laatste 14 dagen ná de start van de 1e of enige opleidingsdag!
We raden u aan om de KMO-portefeuille steunaanvraag in te dienen vóór de start van de opleiding U krijgt de factuur per mail op het moment dat KVABB KMO-portefeuille-steunaanvraag ontvangt, of binnen de 5 werkdagen ná de opleiding.
U kan een subsidie-aanvraag indienen vanaf een factuurbedrag van 100.00 €.

Subsidies van Liberform
Heeft u een arbeidsovereenkomst onder Paritair Comité 336, dan kan u een opleidingscheque ontvangen van 10.00 € per gevolgd uur nascholing. Meer info op https://www.liberform.be

No-Show-Factuur:
Kosteloos annuleren kan tot 3 dagen vóór het seminarie / de webinar.
Niet-annulatiekost of kost bij laattijdige annulatie: 30.00 €

Locatie

WEBINAR
WEBINAR (ANT)



terug